Mille Henriksen – Grafiske Tegnestue

Vi er overordentlig glade for at Mille Henriksens grafiske tegnestue har gentegnet for sæsonen 2019/2020 som samarbejdspartner i Wolfpack.

Mille Henriksen udtaler: ”Wolfpack er for mig en spændende platform til at reklamere for min virksomhed, og potentielt nå ud til nye seriøse kunder.
Samtidig støtter jeg op om en ambitiøs klub med et sympatisk værdisæt”

Hvad er det som Mille Henriksen hjælper sine kunder med?

Mille Henriksen fortæller: ”Jeg har i 20 år arbejdet med grafisk design og udarbejdelse af visuelle identiteter. At fremstå grafisk og kommunikativt stærkt er afgørende for en professionel virksomhed, og her hjælper tegnestuen med at udarbejde en sammenhængende og troværdig grafisk profil.”

Et eksempel på en case fra Mille Henriksens grafiske tegnestue:

”To tømrerfirmaer med hver deres logoer og grafiske profil skulle forenes i et nyt firma.
Navne og virksomhedernes historie skulle kunne spejles og genkendes i den helt nye profil, og begge firmaer skulle kunne se sig selv fra tidligere.
En på papiret umulig opgave, men løst med fokus på farver og form som reference. Jeg tog den mest dominerende farve i logoerne fra hvert firma, og blandede dem fysisk. Den farve, der opstod blev deres fælles nye, sammen med en logovignet bestående af to elementer, der krydser over hinanden i forening.

Nyt firma, ny visuel identitet, men udført med forståelse og respekt for hver af de to solide virksomheder og deres historik.”